These adverts are supporting the forum's costs and the products/services are not endorsed by the forum owners.
First have you tried?
Log in to Search the Forum for help!
Learn more about using FreeStyler at the FreeStyler WIKI HERE
Learn more about DMX in General at The DMX Wiki HERE

if all else fails and you need a fixture consider the fixture building service HERE

probleme par led.

Questions and discussions regarding FreeStyler Software.
Forum rules
Please do NOT post bugs here! If you spot a potential Bug please report it HERE first then you can chat about it with other users in the appropriate section.
Post Reply
Djtetisk
Knows how to turn Lights ON
Posts: 2
Joined: June 16th, 2020, 12:21 pm
FreeStyler Version: 3.6.51
I Use FreeStyler for: DJ

probleme par led.

Post by Djtetisk »

Bonjour à tous! J'ai un problème avec mes par led (novistar d20 v2)
Je m'explique! quand je prend que mes 2 par ils fonctionnent très bien et réagissent parfaitement a mes actions.
mais quand je met mes autres lumières en marche (lyre et scan) je lance une scène,et je veut juste faire un bouton flash strob mes lumières réagissent bien sauf mes 2 par qui se déclenche pas!ou alors 2 minutes après!
quelqu'un pourrait m'aider? J’espère avoir été clair :).
Merci d'avance


Djtetisk
Knows how to turn Lights ON
Posts: 2
Joined: June 16th, 2020, 12:21 pm
FreeStyler Version: 3.6.51
I Use FreeStyler for: DJ

Re: probleme par led.

Post by Djtetisk »

bonjour, mes par (novistar d20 v2) fonctionnent très bien seul réagis a mes action strob instantanément. mais quand je met mes autres lumières en route, tous réagis a mon bouton strob sauf mes par led. Pourquoi?
User avatar
djSupport
Hosts the Freestyler Forum and is an Admin!
Posts: 1901
Joined: July 9th, 2007, 6:57 pm
FreeStyler Version: Forum la
I Use FreeStyler for: Just for the Fun of it.
Contact:

Re: probleme par led.

Post by djSupport »

If you can, please provide an English translation too as the main language here is English
Heather Trott, You Babe! I Drive a Dacia Duster and Explore! Check it out
Nathanrs93
Moderator
Posts: 948
Joined: September 18th, 2012, 9:32 pm
FreeStyler Version: None
I Use FreeStyler for: To help others here on the Forum!

Re: probleme par led.

Post by Nathanrs93 »

It could be a dodgy cable, fixture incorrect, fixture mode not right. You'll need to look at things step by step and find the problem.
lj_raph
FreeStyler Developer
Posts: 80
Joined: July 10th, 2007, 7:16 am
FreeStyler Version: 3.2.1
I Use FreeStyler for: Stage Show
Contact:

Re: probleme par led.

Post by lj_raph »

Djtetisk wrote: June 16th, 2020, 12:41 pm Bonjour à tous! J'ai un problème avec mes par led (novistar d20 v2)
Je m'explique! quand je prend que mes 2 par ils fonctionnent très bien et réagissent parfaitement a mes actions.
mais quand je met mes autres lumières en marche (lyre et scan) je lance une scène,et je veut juste faire un bouton flash strob mes lumières réagissent bien sauf mes 2 par qui se déclenche pas!ou alors 2 minutes après!
quelqu'un pourrait m'aider? J’espère avoir été clair :).
Merci d'avance
Bonjour, quand vous controlez les valeurs DMX dans l'appercu, est ce que ces valeurs changent pour les pars? Si oui vous avez sauvegardé ces valeurs qqpart dans une sequence.
Raphaël
FreeStyler support & development
Post Reply

Return to “FreeStyler Software”